«

Média, Memoáry

Malý manifest malého nakladatele s velkými sny

14. 6. 2009 | Komentáře (4)

Už dva a půl měsíce jsem měl jít po jisté cestě a dva a půl měsíce se motám do kolečka. Takže veřejně, abych si to pamatoval:

  • Obnovil jsem živnost proto, abych se stal mikrovydavatelem a dělal osobitý, unikátní věci, který možná nebudou mít milion vlažných čtenářů, ale tisíc lidí je bude milovat (tak jako to dělají mikropivovary).
  • Pokles měsíčních příjmů oproti dosavadnímu zaměstnání bude zřejmě první dva roky víc než poloviční a bude nutné to nějak vydržet.
  • Nárůst “volného času” a kreativní energie bude více než dvojnásobný a bude zapotřebí to osedlat.
  • Neodešel jsem na volnou nohu, abych se upsal, umořil s překlady, utelefonoval, uotravoval. Dal jsem si rok a půl na to, abych to celé zkusil jinak. Když to nepůjde, budu mít dost času na to upsat se, umořit se překlady, utelefonovat a uotravovat v nějakém novém zaměstnání v nějaké jiné velké skleněné kostce na okraji města.

Kuřecí polévka pro duši micropublishera:

  • The best business model in the world is also the simplest: make stuff that’s insanely great. Umair Haque
  • The hardest part of being creative is getting used to it. Gapingvoid

Komentáře (4)


«